Friday, November 19, 2004

معمولیت!

...آهان دیگه اینکه ادما خیلی معمولی اند!!اینم واسم تعجب اور شده. یعنی نماز می خونن،روزه می گیرن،قران می خونن به موازاتش فیلم و موسیقی مجاز و غیز مجاز!! رو گوش می دن،بعضیا وبلاگ می نویسن ،یه کمی غر میزنن به جون اوضاع،کار می کنن ...بعد دوباره نماز می خونن،غر می زنن،وبلاگ می نویسن،کار میکنن....
چه جوری ما ها اینقدر معمولی هستیم یا چه جوری انقدر دچار معمولیت شدیم؟!چه جوری این همه کارهای معمولی رو با هم انجام می دیم؟!
خسته شدم.خسته شدم از این همه معمولیت.خسته شدم از این که هی یه سری کار ها رو با هم انجام می دم!
چرا این جوری شدم؟!
چرا این جوری شدیم؟!
....
این متن رو سه شنبه اواخر شب نوشته بودم.اون روز انگار تمام معمولی بودن ها معمولیت ها و روز مرگی های خودم و همه آدمها خراب شده بود تو سرم وبد جوری فشار می اورد.اذیت می کرد!ولی الان که چند روز کذشته باز همه چیز معمولی شده.
معمولیِِ معمولی.

No comments: