Sunday, October 31, 2004

سر دوراهی میشینم

دیدی چی شد؟! دیدی چه بلایی سرم اومد!؟!؟!؟ حالا دیگه با این زندگی چه بکنم؟!!!
باید بین شریعتمداری و کیهان و Orkut یکی رو انتخاب کنم!!! خوب خاک به سر شدم دیگه!
خوب! این جملات بالا متعلق به من نیست بلکه متعلق به یکی از مریدان آقای شریعتمداری است که مقاله امروز کیهان راجع به Orkut رو خونده! که طبق معمول هم به این میرسه که چقدر استکبار خفنه! چقدر جوونها بیچاره میشوند و .....
من یکی دیگه از دست این آقای شریعتمداری و روزنامه اش کلافه شدم! خدا نکنه یه روز این بابای ما مقالات کیهان رو بخونه!! اوه اوه.. وای !! تصورش هم دهشتناکه!
یه دفعه به وبلاگها گیر داد و همه رو به یه چوب زد که " هرزه نگار" هستند و ریشه جوونها رو خشکوندند . ... بعد فهمید که سوتی اساسی داده !
فیلتری هم که کلی سایت سیاسی و یا هر چی که عشق صاحب فیلتر کشید با اسانس چند سایت مستهجن رو فیلتر میکنه حاصل دسترنج و گیر دادنهای پیاپی ایشون هست! به همون اتهام هرزه نگاری!
امروز هم که Orkut و اینکه نود درصد پیامهای این شبکه "هرزه نگاری " هستند! جوونها روزی سی و پنج سال پای این شبکه وقت تلف می کنند و .... از جفنگیاتی( با عرض معذرت البته !) هستند که امروز به هم پیچیده اند!
یکی حالی ایشون و دارو دستتش بکنه که اینترنت و Okut و وبلاگها و .. همگی از ابزارهای ارتباطی جدید هستند و کاری رو می کنند که روزنامه شما بیست – سی سال پیش می کرد.حالا دیگه به خاطر چند استثناء همه رو نابود می کنند ؟! این مربوط میشه به همون " توهم توطئه " که ایشون دچارش هست! ( یا شایدم توهم هرزه نگاری همه به غیر از آقای شریعمداری و آقای احمدی نژاد!)

وای خسته شدم! چقدر گل لگد کردم! برم قبل از اینکه کسی اخطار بده برم بیل بزنم!( الان شبه چشمم بیل رو نمیبینه! باشه فردا !)

No comments: