Thursday, October 28, 2004

سه فیلم با یک بلیت

اول : کشف جدبد:
دیروز فهمیدیم که یکی از چیزهایی که که خیلی کیف داره اینه که هشت نفره سوار یک RD بشیم که بنزین نداره! جاتون خیلی خالی، آی خندیدیم!ای خندیدیم که نگو! ( البته دو نکته وجود داره : اول هفت نفر بودیم نه هشت نفر ولی چون یکی مون نزیک به صدو سی کیلو وزن داره براحتی میشه جای دو نفر حسابش کرد! دوم اینکه شماها از این کارها نکنید چون ترمز ماشین شده بود عین ترمز قطار و سیصد متر جلوتر تازه یه اثراتی از ترمز کردن ظاهر میشد! در ضمن کلی هم تابلو بود!مخصوصا وقتی برای مسافرهای کنار خیابون بوق میزدم!)
**
دوم : زیر آبی:
سر کلاس" شبکه" و در هنگام تقسیم پروژه:
استاد- شما می خواهید راجع به چه موضوعی تحقیق کنی؟
دانشجو- استاد "سوئیچهای نوری"!
استاد- بارک الله! سخت افزاری یا نرم افزار؟ ( این استاد به طرز تابلویی از دانشجویان سخت افزار خوشش می آید و خودش هم کاملا به این نکته اذعان دارد!)
- سخت افزار!
- ببینین! این سخت افزاره! حالا چرا "سوئیچهای نوری"؟!
-(ای بابا گیر نده دیگه!) استاد چون از این موضوع خوشمون اومده!
- چرا؟
-( نخیر مثل اینکه نمیشه زیر آبی بریم!) استاد چون ترم پیش که با شما "انتقال" داشتیم تا یه حدودی راجع به این موضوع تحقیق کردیم اینه که گفتیم این ترم از دنبالش تحقیق کنیم!
ما که نشنیدیم ولی احتمالا استاد در اون چند ثانیه ای که به دانشجو نگاه می کرد در دلش گفته :"اِ؟ زرنگی؟ که بری نصف دیگه اون مطلب ترم پیش رو ترجمه کنی بیاری؟ الان درستت می کنم!"
استاد- خوب شما برو راجع به امنیت در سوئچهای نوری تحقیق کن!
دانشجو- چشم استاد( ای خدا خفت کنه که کاسه کوزه ما رو ریختی بهم!)
و این گونه بود که مجبور شدم اینترنت را به طرز خفنی بجولم! و هر چه می جولم کمتر میابم!
**
سوم:
دیدی لیمو خانم که آدم میتونه یه بارکی کلی گل لگد بکنه و در ضمن هم عین تراکتور پست نده!(همه رو بریز توی پست به خورد ملت بده دیگه! کاری داره؟)




No comments: