Tuesday, October 5, 2004

تایتل مهم نیست نوشته مهمه !

ای بابا !خوب بیخود نیست که سطح تحقثق و تفحص و پژوهش تو کشورمون پایینه دیگه!سه روز نشستم پای کامپیوتر به جای اینکه وبلاگ بخونم هی مقاله سرچ می کنم ماشالا یکی از یکی بیخود تر!هر عنوانی رو می زنی چندین هزار صفحه باز می شه ولی مگه به درد می خورن؟! می گفتم این گوگل چه جوری این همه مطلب و میاره ها.خوب چرت و پرت اوردن که کاری نداره.
باید تحقیقمون تا دو هفته دیگه همراه با متن تایپ شده به زبان اصلی اماده باشه.منبعش هم از سال 2000 تا 2004 باشه واقلا 1 ساعت تموم هم طول بکشه 10 نمره نافابل هم داره.حالا بگو به کدوم استاد باید تحویل بدیم؟ همون که ترم پیش می خواست ما رو بندازه_ننداخت!_ و اینجانب نباید کم بیارم!
می خواستم از یه چیزای دیگه بگم اصلا .از اینکه روزها چقدر مهمن.یعنی روزهایی که توشون یه اتفاق مهم افتاده و به این واسطه مهم شدن.می خواستم بگم که این جور روزا اصولا یه جوری هویت ما محسوب میشن _حالا چه دارای یه مناسبت ملی باشن جه مذهبی _می خواستم بگم اگه این روزا رو فراموش کنیم در واقع خودمون رو فراموش کردیم . می خواستم بگم اخه چرا واسه عید نیمه شعبان و مبعث هیپکس تو وبلاگ فخیمه ما چیزی ننوشت.یعنی یادمون رفته بود؟!
امان از این تحقیقات که نمی ذاره آدم حرفاش یزنه!

No comments: