Monday, August 9, 2004

مملکت گل و بلبل؟بله! پلیس؟ُ؟ُ؟ زرشششششک!

این پست رو برای کسانی می نویسم که مطالب "کشور و گل و بلبل" رو قبول ندارند!
وقتی می گم تو این کشور تفریح نیست ، تفریح قدغنه ، رفاه نیست وفیلترینگ سلیقه ای هست و .... زیر بار نمی رن !
امشب شاهد از غیب برای " برخورد سلیقه ای " رسید. سیب زمینی خوردن چهار تا جوون بدبخت که مثلا خیر سرشون خواستن تفریح کنن به خاطر بر خورد سلیقه ای و دور از ادب یک مثلا جناب افسر! ( پدر بزرگم وقتی عصبانی بود به جناب سرهنگ ها می گفت جناب خرچنگ! نمیدونم به افسرها چی میگفته !) رسید به کلانتری و خوابیدن ماشین و کشیده شدن پای بزرگترها به کلانتری و عصاب داغون و درد سر و معده بنده و هزار تا کوفت دیگه !
به خاطر چی ؟ به خاطراینکه جناب موصی ورود ممنوع رفته ( و حالا یه اشتباهی کرده و جواب جناب رو داده ! تازه پارک هم کرده بود که بگیم با ماشین پلیس شاخ به شاخ شده ) انگار نه انگار که این آقا مسئول حفظ امنیت هست و مثلا باید به مردم آرامش بده و ... اونقدر برخورد بد و تهاجمی داشت که کار به جاهای نسبتا باریک کشید و .....
خب ! حالا من و کسانی که تو ماجرای امشب بودیم از این به بعد چه تصوری از"پلیس" و "امنیت" تو ذهنمون هست؟
یه مافوقی چیزی هم نیست که اونجا ترمز آقا رو بکشه! تازه شانس آوردیم چون امروز نزدیک بود موبایل خودمو جا بذارم ! اونوقت الان این پست رو از توی کامپیوتر بازداشتگاه برای شما می نوشتم!
خلاصه که امشب به من ثابت شد که هر چی تا حالا راجع به این مملکت فکر می کردم و توی پست قبلیم نوشتم درست بوده و هیج اشتباهی نکرده ام حالا جوونهای امثال من بعد از این برخورد ها به تفریح های درون خونه کشیده می شن ، تو خونه زیاد موندن هم که اگه جنس جناب یه کم خورده شیشیه داشته باشه که دیگه به به ! کار به مواد و .... و .... کشیده میشه!
این هم طرز رفتار با جوون در کشور "مثلا" اسلامی ! فکر نکنم که افراد مهمتر و با مسئولیت بیشتر نسبت به این افسر خیلی بهتر از این رفتار کنند! ==> معضل مملکت = برخورد سلیقه ای از پایین تا بالا !
ای بابا! ما اندر خم یک کوچه ایم! تکنولوژی و رفاه و اینها همه کشکه برادر! وضع خراب تر از این حرفهاست!
باید از مسائل خیلی خیلی ابتدائی و بدیهی شروع کرد!
حالا اکسیژن و محمد حسین هر چی می خوایید بگین که مملکت فلان و بهمان! خوبه ما رو هم میشناسید که جوونهای شری هم نیستیم . خیر سرمون هم از جلسه اسلامی میومدیم! حالا هی بگید "آه چه قدر غر میزنید...." و " اگه میتونی تو درستش کن"
پس دیگه دفاع بیخود نکنید! تکنولوژی و سلول بنیادی و رفاه و سایر این چرت و پرت ها در مراحل بسیار بسیار بسیار بسیار بالاتر از این حرفها هست و باید از چیزهای بسیار پایه ای تری شروع کرد!
به قول قاضی دادگاه هم "اعتراض شما وارد نسیت"
هر کی هم کامنت می ذاره حواسش به کامنتش باشه که عواقبش پای خودش ! من به هیچ وجه از این حرفهایی که زدم کوتاه نمیام! ( اگه می خواهید بحث کنید که ترجیح می دم نکنید از اصولی که دکتر رضایی امشب گفت پیروی کنید ! ولی من چون آمپر زدم شاید نتونم ! ولی حداکثر سعی خودمو می کنم!)

No comments: