Wednesday, July 14, 2004

مفقود الاثر

خدمت خانمها و آقایون عرض کنم که امروز نشسته بودیم و مشغول سر و کله زدن با جدیدترین کشفمون (Urban Freestyle Soccer) بودیم که یهو دیدیم شپش عزیز از تو جیب پرید وسط صفحه مونیتور و قاپشم هی بالا و پایین میانداخت و بر و بر منو نگاه می کرد:
- پاشو از جلو مونیتور برو کنار بذار به کارم برسم!
- مرده شور کارتو ببرن ! کارت اینه؟
- به تو چه فضول پاشو برو کنار
- آخه اینم کاره برای خودت درست کردی صبح تا شب پای این مونیتور چه شکری می خوره آخه!؟
- مثل اون پسر خالت وز وز نکن بینیم بابا !
- مگه دروغ میگم ؟ الاف !
- گمشو کنار بینیم بابا!
- خودت پاشو از جلو کامپیوتر گمشو کنار !
در این لحظه شپش پرید رو دکمه پاور مانیتور و مانیتور رو خاموش کرد!
- این کارا چیه می کنی شپش مسخره!؟!!؟
- همین که گفتم
- الان حالیت میکنم
در این لحظه شپش را به کمک دو انگشت میانی و (هیییی وااایییی!) سوتش کردیم و به بقیه بازی پرداختم!
ولی از صبح تا حالا دارم به حرفاش فکر می کنم!
در ضمن نفهمیدم کجا سوتش کردم که هنوز خبری ازش نیست!

No comments: