Tuesday, June 29, 2004

تستهای تُست مدرن

متن تُست مدرن زیر را بخوانید و سپس به سوال مطرح شده پاسخ دهید:

نگاهش کردم ، ایستاد ، اما برای یک لحظه . دوباره راه افتاد ولی هنوز سنگینی نگاهم را روی تنش حس می کرد . باز هم ایستاد . اما دوباره راه افتاد . دوستش را دید به او چیزی گفت . از هم جدا شدند ولی چند لحظه بعد دوستش هم ایستاد! خدایا ! نکند این دو مرا به خرافه پرستی متهم کنند....رفت.

سوال اول : کسی که درباره اش نوشتم کیست ومحل وقوع حادثه کجاست؟

الف – دختر همسایه ، کوچه
ب- شپش قاپ بدست ، جیب
ج- کلاغ ، مملکت خارجه!
د- دختر همسایه ، کوچه پشتی
ه- مورچه ، جزوه
و- دختر همسایه ، پشت بوم( گیر دادی ؟!؟)
ز- سوسک ، حمام

سوال دوم : بعد از ماجرا چه کردم؟
الف- به دنبالش دویدم
ب- گفتم " شپش جون! تو یکی دیگه برای ما افه نیا!"
ج- کیشش کردم
د- سلام کردم
ه- ماچش کردم
و- فرار کردم ! ( چون باباش منو دید!)
ز- لهش کردم
ح- ذوق مرگ شدم
برندگان به عضویت رایگان در سایت www.pasheharoozakojamiran.com در خواهند آمد.

No comments: