Tuesday, February 20, 2007

لزوم ارسال مقدار قبض تلفن و مقالبه با فیلتر و استخدام!

اولندش: آقا من گیر دادم به این فیلترینگ! ما شا الله این مملکت دست به هر جاش بزنی ایراده! هر جا که میگم یعنی هر جا! شما یه مثال بیار که مثلا اگه همه چیمون بده این یه چیزمون خوبه! بنده که خیلی فکر کردم ولی به نتیجه نرسیدم ( نیای نظر بگذاری که آره دزدی و کلاهبرداریمون خوبه ها...) این از این. حالا از این همه ایراد و اشکال بنده دست گذاشتم رو این فیلترینگ! بالاخره اول باید یه چیزی درست بشه که بعد بقیه چیزها درست بشه! این اولین چیز فیلترینگ! نه بیمارستان نه رانندگی نه بیمه نه بانک!( گفتم بانک! رجوع به فسمت ها بعدی!) نه آلودگی هوا! آقا ! خانم! فیلترینگ بی اهمیته؟ قبول( الکی! عمرا قبول)! شما ها همتتون رو تو این مورد بی اهمیت تست کنین تا به مهمتراش برسین... این از این!

دومندش: خیلی باحاله ! بعد از بازتاب ظاهرا انتخاب هم فیلتر شده ( من که دسترسی ندارم شما رو نمیدونم!) جریان اطلاع رسانی آزاد که می گن همینه؟

سومندش: بنده در دو ماه قبلی فقط از این اینترنت های هوشمند استفاده کردم الان یک قبض اومده بسی وخیم!!! برای اینکه بنده مخ شیخ رو بزنم! بی زحمت اون هایی که شماره موبایل منو دارن کل پول تلفن و اگه دارن موبایل رو برا من sms کنن که بلکه از این وخامت اوضاع کاسته بشه!

چهارمندش: خاک تو سر این بانک ها و استخدام ها و کلا این آشغال هایی که به اسم استخدام ملتو می چاپونن! ما 6000 تومان دادیم تا در آزمون بانک ملت شرکت کنیم ( تو متن آگهی هم اصلا ننوشته بود چند نفر لازم داره...) روز امتحان نگو کنکوور بگو! آقا بلبشو! ایییفتییضاح! یعنی هیچ دست کمی از کنکور نداشت! بگذریم که سوال ها بیشترش بی ربط بود ( نمونه سوال تخصصی! کامپیوتر : "پایگاه داده" چیست؟ 1- یک برنامه است 2- سیستم عامل است 3 - ....( که مثلا درست بود) 4 – قسمتی از سخت افزار است!) ( نمونه سوال بینش و دانش ( این چه کوفتیه واقعا ) : "تفکر خلاق "یعنی : 1- ارائه راه کار مبتنی بر چالشهای پیش رو ! 2- لزوم حل مشکلات درون پس رو! 3- ساماندهی منابع انسانی اجتماعی! 4 – گل واژه!)
اینا رو گفتم که جو آزمون بیاد دستتون

امروز نتیجش اعلام شد! کلا از اون همه آدم 100 نفر می خواد بانک! از این 100 نفر حتی یک نفر ( دقت کنید حتی یک نفر !) رشته بنده نیست!در حالی که تو آگهی استخدام گفته بود می خوایییم! خیلی جالبه ها!نه؟ یه زمانی فکر میکردم دلالی و بخر بفروش و مغازه و بازار اینا شغل چرتیه ! داره نظرم عوض میشه!

No comments: