Wednesday, October 20, 2004

به یک پیام بازگانی توجه بفرمایید

چون در اینجا قادر به پخش این آگهی نیستیم لذا متن فیلمنامه آنرا ملاحظه بفرمائید:
داخلی ، روز :
( صدای راه رفتن یک مرد! سپس صدای باز شدن در )
پدر – سلام
پسر – سلام از ماست.
- باز چه بلایی سر این پژو آوردی!( با لحن عادی! عجیبه نه!؟)
- والله این دفعه من بی تقصیر بودم.
- حالا خسارت گرفتی؟ بیمه واین جور چیزها رو چی؟
- عرض شود که .....این دفعه ماشین دیگری در کار نیست!
- (با لحن متعجب) یعنی چی ؟؟؟
- ( با لحن یک نادم پشیمان) اول بگم که به جام خودم من هم دستی رو کشیده بودم هم ماشین تو دنده بود! حدود ساعت یک بود که یه نفر زنگ زد و گفت که آقا این ماشینتون رفته پایین و... خورده به درخت پایین کوچه!
-..........
-( همچنان با لحن نادم پشیمان ) والله فکر کن خودت بودی! کاریه که شده دیگه !
-( صدای حرف زدن پدر و پسر در پس زمینه ) : شباچصیست در خدمت شماست ! شانسهای گل و بلبل و گولی مگولی خود را به ما بسپارید تا شما را به Lucky Luck تبدیل کنیم!
( خدایی من کاره ای نبیدم! )
**
پی نویس: این اینترنت که من استفاده می کنم افتاده به جون Blog spot بنابراین من نه میتونم وبلاگ رو به طریق عادی ! ببینم نه کامنت بدم تا یه چند وقتی! این هم در راستای همون شانس ذلیل مرده هست !

No comments: