Friday, August 6, 2004

The Country Of Flower And Nighingale

وقعا مملکتی که من و شما داریم توی اون زندگی می کنیم یک مملکت گل و بلبل به تمام عیارهست! هیچ چیزی توی این مملکت نیست که دست روش بذاری و گندی از توش بالا نزنه، حتی چیزهایی که سالیان متمادی بهشون می نازیم! مثل فرهنگ و تمدن و .... مسئولان محترم هم که قربونشون برم ، فقط بلدند که آمپر مردمو قلقلک بدن! وزیر کار توی سخرانی میگه " ما باید سالی فلان قدر اشتغال ایجاد کنیم....." وزیر راه میگه " ما باید در ممکلت فلان قدر جاده و راه داشته باشیم... " و همینطور تا آخر . یکی نیست به این مسئولان محترم بگه که عزیز من شما که داری از باید حرف میزنی این باید که کار بقال سر کوچه نیست ! کار خود جنابعالی است!
سر گرمی و تفریح هم که یکی از چیزهایی هست که اینجا محلی از اعراب نداره!چند سال پیش از یه نفر که از خارج اومده بود شنیدم " بمیرم برای این ایرانیها که تفریح کردنشون هم دردسر داره" و الان بعد چند سال تازه دارم می فهمم که منظور دقیقش چی بوده. منظورش ترافیک وحشتناک جاده چالوس یا مسیرهای منتهی به تهران در روز جمعه بود ، منظورش شلوغی پارک ملت بود منظورش آدمهایی بود که برای خریدن غذا از یه رستوران تا چهار تا مغازه اونورتر هم صف کشیدن! الان هم که مثلا تابستون هست ! تلویزیون که فقط دوره فشرده فیلمها و سریالهای سالهای قبل رو داره! درپارک و امثالهم که تعداد آدمها از تعداد چمنهای پارک بیشتره!
اینترنت هم که بعد از بحث فیلترینگ شده سوهان روح! به جرات میتونم بگم که منظوراصلی از فیلترینگ فقط سایتهای سیاسی بوده! حالا دموکراسی رو حال کن! سایتهای الکی فیلتر شده ثانیه به ثانیه زیاد میشن! که حتما شما هم بهش برخورد کردید! واقعا من نمیتونم بفهمم که چرا وبلاگ نوشی و جوجه هایش مسدود شده!
خلاصه دردسرتون ندم این مملکت گل و بلبل واقعا مملکت امام زمان هست!( یعنی مگه همون امام زمان این مملکت رو اداره کنه والا سه سوت از هم می پاشه!)

No comments: