Monday, July 19, 2004

پاچه خاری از نوع دخترونش

سر یکی از امتحانا بود. 4 واحدی. اخر امتحان اومدن از این برگه های ارزشیابی اساتید دادن بهمون پر کنیم. منم انگار که دارم کنکور میدم سر هر گزینه ای کلی فکر می کردم و بهترینش انبخاب می کردم.خوب،متوسط و از این حرفا ولی بسیار خوب تو کارم نبود.حالا این داشته باشید. یه چند روز گذشت.تو حیاط با یکی از بچه ها حرف می زدیم که پرسید راستی بچه ها شما ها برگه های ارزشیابیتون چه جوری پر کردید ؟گفتیم فلان جور. 2 تا از دوستام  گزینه های ضعیف رو هم برای بعضی سوالا انتخاب کرده بودن. خلاصه این رفت و اون یکی اوومد بعد یه خورده حرف زدن دوباره گفت بچه ها شما ها برگه های ارزشیابیتون چه جوری پر کردید؟ دیدیم یه ذره مشکوک می زنه گفتیم چطور مگه؟گفت اخه استاد  گفته سه نفر برگه های ارزشیابیشون بد پر کردن من اون سه نفر و می ندازم ترم بعد هم با هاتون کلاس نمی گیرم.!!!
نگو همه بچه ها هم برگه هاشون با گزینه بسیار خوب پر کردن فقط مونده بودیم ما 3 تا. تا چند روز بعدش هر کی رو میدیدی می گفت بچه ها شما ها برگه های  ارزشیابیتون ...!!
از اون ور هم جناب استاد برای اینکه اسمای اون سه بخت برگشته رو کاملا متوجه بشه حتی از بچه ها پرسیده که رنگ خوذکارشون اون روز چه رنگی بوده؟!! و از اونجایی که من خیلی خوش شانس تشریف دارم اون روز خودکار ابیم تموم شد با مشکی نوشتم.شانس دیگه.
بیا اینم نتیجه صداقت.
 
راستی بهتر نیست ادم همیشه محافظه کار باشه؟!

No comments: