Saturday, July 10, 2004

~~~~~~~

خوب مثل اینکه داستان عضو شدن توی این گروپ حاج میرزا علی ادامه داره.


به چند تا از دوستان خوب و مهربانم باید جواب بدم که توی کامنت نمیشه!

اول معصومه خانوم:
من فقط برای شوخی بود که جواب کامنت شما رو دادم. سعی کردم که آخرش هم نشون بدم که فقط قصد شوخی دارم و بس.(با اضافه کردن جمله اهدای خون = اهدای زندگی). فکر میکنم که از دست من ناراحت شده باشی.به هر حال معذرت میخواهم.

ثانیا لیموی شیرین:
1)این گروپ مال من یا مال بابام نیست. مال ما است. مال نوه ها و هرکی که این وبلاگ رو میخونه و بقیه دوستانمون توی نت.(از اسمش و توضیحش هم معلومه) گفتیم که یه گروپ درست کنیم که اگه کسی نامه قشنگ یا خوندنی دریافت کرد(از هر طریقی) بقیه رو هم بی نصیب نگذاره. اگه منظورت از اونایی که نوشتی من هستم، من قبول میکنم. من لیاقت ندارم که شما توی گروپ عضو بشی. ولی گروپ مال من نیست مال همه ما است. (از همینجا از همه دوستانی که لقب بی لیاقت بهشون نسبت داده شده معذرت میخواهم.)
2)اگه من لیاقت ندارم توی گروپ عضو بشی، پس نگو که عضو نمیشم چون نامه هاتون تکراریه. (چون هنوز عضو نشدی که نامه ای گرفته باشی)کلاس کار ما رو پایین نیار.
_____________________________________
ما به کارمون ادامه میدیم. **اگه دوست داری دستت رو به ما بده تا در ادامه راه با هم باشیم.**


مثل همیشه بهترین باشید....

No comments: