Saturday, June 26, 2004

~~~یه پیشنهاد~~~~

اولا بگم که : لطفا تا آخرش بخون!!!!

سلام! چند وقت بود که تو سایت بلاگر نیومده بودم. راستش اونقدر از خوندن پستهاتون خوشم اومده بود که به کل یادم رفته بود که منم میتونم اینجا پست بدم(یکی این هندونه ها رو جمع کنه!!) البته هنوزم خوشم میاد...کامنت هم برای همه ی پستایی که راجع بهشون نظری داشتم میذاشتم و خواهم گذاشت...

الان تو فکر گروهی بودم که تو یاهو راه اندازی کردیم و من و حامد و طه عضوش شدیم!
طه : دارنده گروه، من : معاون گروه و حامد : عضو گروه!!!!
من میگم بیایید ادامه بدیم! شمام عضو بشید.. همتون! هرکی میخونه و هر کی مینویسه....
هر کی میخواد عضو بشه اعلام آمادگی کنه تا متوجه بشم که چند نفر مایل به ادامه راه هستند.
به نظر من اولش فقط به موضوع سر گرمی بپردازیم. یعنی میلهامون فقط شامل نامه های جالب باشه! یعنی فقط برای سر گرمی و اینکه یه ارتباط نامه ای هم باهم داشته باشیم! فکر میکنم این برای شروع خوبه. بعد اگه دیدیم خوشمون اومد ادامه میدیم و سعی میکنیم به نامه هامون جهت بدیم
ادامه توضیحات رو در قسمت بعدی میدم!
(البته اگه استقبال شد)

مثل همیشه بهترین باشید...

No comments: