Thursday, June 24, 2004

یه وبلاگه جدید

سلام
چند وقتی بود که یکی از بچه هامون می خواست یه وبلاگ درست کنه و شروع کنه به نوشتن. خوب باز اون بیشتر از من توی وب حالشه. آخه من تا حالا یه صفحه هم درست نکرده بودم. خلاصه با هزار دردسر یه قالب خوب گیر آورد. منم باهاش همکاری میکردم. یعنی نظر می دادم. بعدش گفتم منم کم نیارم. رفتم یه قالب گیر آورردم و اونقد باهاش ور رفتم تا یکم حالیم بشه. مشکل بعدی کامنت بود. من که هر کاری کردم نشد. چند خط کد بود که باید یه جایی کپی میشد. من که هرجا کپی کردم نشد. اما دوستم یه کارایی کرد.
خلاصه اینکه بعد از مدتی تلاش این وبلاگ هم آماده شد. البته هنوز در دسته تغییره. البته هنوز این کامنته یه کم مشکل داره. از فونت و اینکد که همینجا از متخصصان این امر از جمله حامد دعوت می کنیم که زکات علمشونو بدن و به ما کمک کنن. البته میگم ما چون من هم دعوت شدم تا در اون هم بنویسم.
به هر حال همه اینارو گفتم که بگم به این وبلاگ هم سری بزنید. خوشحال میشیم. نظرات و انتقادات رو هم بفرمایید.

http://roozevasl.blogspot.com

No comments: