Tuesday, May 11, 2004

نمایشگاه

امروز رفته بودم نمایشگاه.
خیلی شلوغ نبود. عادی بود. هم نمایشگاه هم خیابون ها اطراف.
آقای خامنه ای هم انگار امروز نمایشگاه بود. فکر کنم غرفه کتاب ها خارجی نیامده بود، برای همین من ندیدمش!!

این سایت نمایشگاه هم خیلی سایت خوبیه! من کتاب هایی که می خواستم از اونجا پیدا کردم و راحت رفتم نمایشگاه کتاب هام رو خریدم.
تا حالا کتاب خارجی نخریده بودم. چون همیشه می گفتند شلوغه و باید کلی سر وکله بزنی و اینها. ولی امروز من خیلی راحت رفتم کتابم رو انتخاب کردم. کارت خرید کتاب خارجی رو هم همون جا خریدم. بانک هم رفتم. کتاب هایی رو هم که می خواستم موجود بودند و رفتم انبار راحت تحویل گرفتم. از اول تا آخرش 2 ساعت هم نشد. تازه دو تا سالن رو هم بازدید کردم 2 ساعت شد.

من نمی دونم این چه طرز تفکری که بعضی ها به خاطر مناسب نبودن محیط و این بهانه ها خودشون رو محروم می کنند. یعنی چی چون محیط نمایشگاه خوب نیست و 4 تا بچه جینگول ریختن اونجا می گن نرید نمایشگاه. می دونی. هر جا که تو جارو خالی کنی یکی هست که جات رو بگیره.

ببخشید یه مقدرا مغشوش نوشتم. دارم آنلاین می نویسم. فعلا دچار ذیق وقت هستم!!

No comments: