Sunday, May 9, 2004

آقا ابراهیم

تعهد کاری رو باید از این آقا ابراهیم ما یاد گرفت.
ادعایی نداره ولی تو کارش نشون می ده. خدایی تو هر کاری چهار تا آدم مثل آقا ابراهیم داشته باشی غصه نداری.
اگه خودت هم ازش بخواهی، باز هم تو کارش کم نمی گذاره.

آقا ابراهیم ما آبدارچی یه شرکت ه، بعضی وقت ها هم برای کمک خرجی میره خونه دیگران برای نظافت کردن.

کارش تو خونه ما تقریبا تموم شده بود. همه وسابلش رو جمع کرده بود، دستمال هاش رو هم تمیز کرده بود و داشت آماده می شد که بره. دیدم دو تا میز رو یادش رفته تمیز کنه. خودم دستمال خیسش رو برداشتم کشیدم روی میزها. هممون قدر هم از نظر من کافی بود. وقتی دید من دارم میز رو دستمال می کشم مثل فشنگ پرید، سطل رو برداشت آبش کرد مایه ظرفشویی ریخت توش. 3 تا دستمال مخصوص ش رو برداشت. به من گفت برو کنار. با یه دستمال حسابی میز رو کف مالی کرد، با یکی دیگه کف‌ش رو گرفت با یکی دیگه هم خشک‌ش کرد.
هر چی من بهش می گفتم نمی خواد، گوش نمی داد و کار خودش رو می کرد. و خوب طبعا بعدش هم مجبور بود تمام دستمال ها و سطل رو دوباره بشوره.

خداییش اگه هر کی تو کارش اینجوری باشه، مملکت می شه گل و بلبل ولی افسوس...
---------

راستی رنگ و لعاب بلاگ بهتر شد؟

No comments: