Thursday, May 6, 2004

توجه ... توجه ... مسابقه :

عرض کنم که این رفیق ما که خیلی از وبلاگ ما خوشش اومده در ذیل مطلب آب شنگولی یه نظر دادن که جدیه یعنی واقعا جایزه داره. اونم یه کارت اینترنت. نمیونم 5 ساعته یا 10 ساعته.البته استقبال هم باید خوب باشه. چون آدم خالی بندی هم نیست بهتره این مطلبو جدی بگیرین. بقول حامد و خیلیای دیگه مفت باشه، کوفت باشه. من این نظر رو اینجا نوشتم:
"گفتی الگانس منم یاد یه چیزی افتادم.خیلی دوست دارم بدونم که اگه این الگانس به هر یک از اعضای تحریریه،امیر آقا،مینا خانم،جوالدوز،من، و... میرسید باهاش چیکار می کردیم.آیا اگه این توفیق الهی نصیب آقا طه می شد بازم به سید جواد فکر می کرد؟آقا حامد نگران پروژش می بود؟
خود شما دیگه براتون تفاوت می کرد که سید باشین یا نه؟محمدحسین یا من دیگه دلهره کنکورو داشتیم؟و...
اصلآ چطوره اینو به یه مسابقه تبدیل کنیم.علاقندان می تونن تا پایان هفته وحدت پاسخاشون رو ارسال نمایند.قول میدم جایزه هم داشته باشه.البته نه مثل مسابقه آهویی دارم... !"

-خوب نظزتون چیه؟
(ممکنه طبق دستور ایشون این پست تغییر هم داشته باشه، مراقب باشید)

No comments: