Wednesday, April 14, 2004

سینما سینماست !

خوب من به حر حال باید غیبت چند وقتمو یه جوری جبران کنم.پس بازم مینویسم ...
دیروز بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم سینما.یعنی از فیلم "ارتفاع پست" به اینطرف سینما نرفته بودم.
جاتون خالی رفتم فیلم "کما" سینما فرهنگ . خیلی خندیدیم ولی ....
راستش من به این نتیجه رسیدم فیلمای ایرانی موقعی که اولین بار توی سینما میشینم و میبینم برام جالبه
ولی وقتی میای خونه میبینی فکر میکنی 1200 تومان رو دادی به باد ! (نگید چقدر خصیصه ها ! ) ...
خلاصه وقتی اومدم خونه کلی اسپیلبرگ و کامرون و جکسون و حتی حاتمی کیای خودمون رو دعا کردم
! ولی الحق واللنصاف امین حیایی توش کولاک کرده ....
خوب اینم یه سری چرت و پرت بی ربط برای خالی نبودن عریضه !
راستی خواهر ما (آزاده ) نمیتونه عضو شه ؟! تیریپ تبعیضه دیگه !
گووووولیییی پسر اینقد قصه نخور . آدم دلش برات کباب میشه.هر چند ما تقریبا همه با هم همدردیم ! خدا بیامرزه حاج میز علی و !!!! (یه چشمک خفن ! )


خوب خوش باشید.....

امضا

No comments: