Friday, May 23, 2008

دیشب تو صف پمپ بنزین یه پسر حدود 14 ساله اومد کنار ماشین گفت جوراب میخری؟ پرسیدم چند ؟ گفت 2500 تومن. من با خودم گفتم اگه بخوام 2500 بدم، میرم از یه جای حسابی یه جوراب حسابی میخرم! گفتم نه مرسی. یهو گفت شب جمعه س بخر دیگه. خلاصه دیدم خوشحال میشه، منم که جوراب لازم دارم. گفتم دو تومن بده گفت دو و سیصد، منم گفتم باشه. همینجوری یهو با خودم گفتم بذار خوشحال بشه گفتم نمیخواد بقیه ش رو بدی، گفت نه بیا الآن میخوایی بنزین بزنی. آخر سربعد کلی تعارف با هر زور و ضربی شده 200 به ما برگردوند. با خودم گفتم چه مرامی داره، خوشم اومد، یه کمی هم از خودم بدم اومد.
نگید خله، چقدر با خودش حرف زده!


5 comments:

بارانه said...

سلام
باز هم به تو آقا مصطفی...که چراغ اینجا رو روشن نگه داشتی

Anonymous said...

سلامممممممممممم:)
پس از اون قوم بزرگ یه نفر زنده س هنوز! خدا رو شکر
خداییش مصی جان اینجور مواقع باید تخفیفو بیخیال شی و اگر میخوای بخری بخر! تخفیف رو از همون مغازه باکلاسا که جنس درست حسابی ازشون میخری بگیر

Anonymous said...

خله، چقدر با خودش حرف زده!
:D

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

akheeeey!man boodam hame joorabasho mikharidam!
akhe koja mishe ye joorabe hesabi kharid oonam ba 2500?!az jooraban o injoor jaha bekhay kharid koni 5 hezar toman poole ye lengash mishe.