Wednesday, April 14, 2004

خوب محمد‌علی هم بالاخره نوشت! الان فقط نسیبه مونده. نسیبه خانم شما هم سریع‌تر. قرار شده اعضا در هفته حداقل یک متن بنویسند ها!!!

از این به بعد هر کسی مطلب جدید پست کرد لطف کنه وبلاگ رو هم پینگ کنه. وقتی وبلاگ رو پینگ می‌کنید یعنی به بقیه اعلام می‌کنیم که وبلاگ آپ‌دیت شده.هر دفعه وبلاگ رو آپ‌دیت می کنید لطف کنید و به بقیه هم اعلام کنید. برای این کار به صفحه پینگ بلاگ‌رولینگ برید. اسم وبلاگ (Our Own Family) و آدرس بلاگ (http://ourownfamily.blogspot.com) رو بنویسید و دکمه Ping رو بزنید.

امیر لطف کردند و به عنوان اولین نفر به این بلاگ لینک دادند. جای بسی تشکر دارد. انشاا... خدا زیاد کناد!

<---


به علت رعابت مصالح، سانسور شد!!!


--->

یک نکته دیگه!
اگه با موش‌واره روی اسم زیر مطلب برید، آدرس ایمیل نویسنده مطلب رو خواهید دید. این آدرس ایمیل همون است که نویسنده تو پروفایل بلاگرش وارد کرده. هر کی نمی‌خواد ایمیلش نشون داده بشه، آدرس ایمیل‌ش رو در پروفایل عوض کنه لطفا.

راستش من خودم یه خورده خوشم نمی‌آید برای اطلاع رسانی از چرا و چگونگی وبلاگ، و هماهنگی با نویسنده‌ها، از اینجا استفاده کنم، و توی پست هی توضیحات بنویسم، ولی راه دیگه هم ندارم!

آهان! یه چیز دیگه!
آقا! درست ِ مجید جون، بچه با حال فامیل! نوه حاج میز علی نیست ولی خوب نوه برادرش که هست، بالاخره هم خون ه دیگه! اکثر ما پسرا موافقیم مجید که در دیار غربت گیر کرده رو هم به عنوان عضو میهمان دعوت کنیم! کی مخالفه؟! اگر مخالف ها کم بودند دعوتش می کنم!!
مجید جون دوست داریم...

No comments: