Friday, May 11, 2007

اعتراض

یه اعتراض صریح و دوستانه به حامد که واسه این وبلاگ خیلی زحمت کشیده. دستش هم درد نکنه. بالاخره طرح همین آقای کلانتر بود که ما اینجا دور هم جمع شدیم. جای خوبی هم هستش برای بعضی نوع بحثها....
برادر من یعنی چی که میگی "میخوایی دو روز نگذارم تو تو وبلاگ بنویسی و کامنت بدی تا منو بشناسی؟" ؟؟
نگذار برادر من، نگذار. اصلا خودم نمیگذارم. توی اینترنت آدمها چون ظاهر هم رو نمیبینن و لحن هم رو نمیشنون، ممکنه یه جور دیگه از حرف هم برداشت کنن. منم چون اصلا آدم خوش بینی نیستم، از حرف شما برداشت بد میکنم. چون تو جمع اون حرف رو برای من نوشتی، منم تو جمع جوابت رو میدم. برای همین لطف کن و اجازه نده من اینجا بنویسم تا خوب خوب بشناسمت.

وبلاگ خوبی داشته باشی ...

13 comments:

Anonymous said...

افرین ننویس اصلا وبلاگ خانوادگی یعنی چی؟! اخه مگه هیشه همه هثل هم فکر کنن

Anonymous said...

هیش=میشه

Anonymous said...

چون خواهر نداره هیشکی
ازش دفاع نمیکنه؟؟؟؟! mosi

Anonymous said...

ای بابا صلوات بفرستین بابا! این کارا چیه؟ حالا شما خوش بین باش من میدونم که این کلانتر پشت این ظاهر دیکتاتورش قلبی از طلا داره
( این به کلانتر : بابا یه سمی کلونی+ پرانتزی نمیدونم دو نقطه دی ای چیزی میگذاشتی ته کامنت حالا!)

حامد said...

:))
خوب حالا من چی باید بگم؟
بی خیال برادر سخت نگیر...

Anonymous said...

اقا مصطفی گل من مطمئنم کلانتر خان قصد بدی نداشته تو هم مثل خان داداش مازودی ناراحت میشی

Anonymous said...

ماكه ازدعواي پست پاييني محروم مونديم ملت مرحمت كنن با صلوات واين چيزاطرفينواشتي ندن
اصلابه نظرمن اقايون ننويسن خيلي بهتره الان كه مي بينيد بنده بااين همه توانايي دانش ومعلومات بااين همه اصرارازكل فاميل اينجانمي نويسم تنها دليلش فقط وجودهمين موجودات خداس تازه بنده دراين زمينه روشنگريهاي فراواني هم كردم به طور مثال يك نمونه رو عرض كنم همين خانوم ليموترش ايشون بااين همه استعدادخداداي اخرين پستشون رو اصلا به ياددارين؟حالابنده قصددارم فعاليتهام روبطوروسيعي گسترش بدم ازمخالفان درخواست مي شود حتما حتما نظراتشون رو بيان كنن

Anonymous said...

محمدياش صلوات بلند!!!داداش پاشيد روي همديگه رو ببوسيد يه شام هم بابت آشتي كنونتون!به ما بديد كه الان يه هفته س شام نخورديم!بعدم اينكه مصطفي جون نگاه به اين اسم كلانتريش نكن. سركار استوارم نيست كه هيچ حتي سرباز صفرآش خورم نيست!

Anonymous said...

فاطمه رو ببین تو رو قرآن! چی بگم آخه؟ آدم میمونه به خدا! الآن 5 دفه خوندم چی نوشته! آدم باورش نمیشه!

Anonymous said...

fatemeh famil rast mige sara ham kam minevise

Anonymous said...

ناخون ميزنيم
البته من هميشه راس مي گم

Anonymous said...

خداییش این فاطمه خیلیخداست اگه بیادبنویسه منم میام!!! البته تا وقتی من و تحویلمیگیره ها:D

Anonymous said...

fatemeh famil eghfal nashi yehoo biay benevisiaaaaaa