Wednesday, May 9, 2007

معلم، شکنجه، بنزین

خیلی از معلمهایی که اخیرا جلوی مجلس اعتصاب کردند، دستگیر شدن و تحت شکنجه قرار گرفتن. اینو دیگه همکار مامانم که هم خودش و هم شوهرش معلم بودن تعریف کردن. آدمهای موجهی هم بون. (بالاخره فرهنگی بودن دیگه) تا جایی که من یادمه شدیدا طرفدار نظام بودن. همین رو کم داشتیم!

تو تابستون، خواب کولر ماشین رو هم نبینید با این سهمیه بندی. اون روزی که ماشین سال 1992 رو به مردم میفروشن 12 میلیون تومن، میگن چون بنزین ارزونه مجبوریم از کارخانه های ماشین سازی مالیت و عوارض بگیریم. ماشین ها که فروش رفت، بنزین هم این جوری شد.
این بگیر بگیری هم که تو خیابونها راه انداختن برای منحرف کردن ذهن مردمه و اینکه بتون تا خیلی ها تمرکزشون رو رو اعتراض به بگیر بگیر گذاشتن، قمیمت بنزین رو تا جایی که میشه ببرن بالا. ادعا میکنن که برای اصلاح اجتماع این بگیر بگیر رو راه انداختن. یکی نیست بگه این معتادایی که تو تهران و شهرستانها وول میخورن بیشتر اجتماع رو فاسد میکنن یا یه خانم که موهاش بیرونه یا مانتوش تنگه؟ نه عزیز من، کسی دلش واسه دین خدا نسوخته تو این دوره زمونه...
تبریک به امت شهید پرور ایران


6 comments:

Anonymous said...

ببينم شماخواهرتون اينجوري مي گرده يادختراي فاميلتون كه اينقدر هي جيزبلا مي زنيد

حامد said...

وای یه لحظه فکر کردم تو تاکسی نشسته ام!!!

Anonymous said...

چي شده؟ دوباره گرفتنت؟!

امیر حسین said...

اوه!میبینم که آمپرچسبوندی!هوای به این خوبی کولر میخوای چیکار؟!
بعد هم به نظرم برای بنزین از خیلی وقت پیشا باید یه فکری میشد و خوبه که حالا به هر حال هرچند دیر ولی یه تکونی خوردند. آقا جون هرکی ماشین داره باید عوارض ماشین داشتنشو هم بده. دلیل نداره این همه سوبسید الکی رو بنزین داده بشه. بعدش هم اینکه امیدوارم این تصمیم گیری برا بنزین منجر به افزایش و بهبود حمل و نقل عمومی بشه. در مورد طرح نیروی انتظامی هم نظری ندارم!!!

Anonymous said...

به امیر حسین : تو این مملکت، از یه چیز که زده میشه، به چیز دیگه اضافه نمیشه. فقط چند نفر گنده میشن.
به فاطمه فامیل هم باید بگم دلیلی نداره حتما مبتلا به چیزی باشم تا حرفی بزنم.
کلانتر رو هم نمیشناسم.
به محمد حسین هم بگم که من دختر نیستم که بخوان منو بگیرن.

حامد said...

اولا حتما باید بشناسی تا جواب بدی؟

بعدش هم حتما باید دو روز نگذارم تو وبلاگ پست و کامنت بدی تا منو بشناسی؟