Wednesday, March 28, 2007

درهم

بسكه تو اين دو روزي كه رفتم سر كار به همه تبريك عيد رو گفتم و شنيدم ديگه رسما زبان و گوشم از كار افتاده!باور كن انقدر سخته هر 5 دقيق يه بار به يه سري آدم شناس و ناشناس تبريك بگي و ارزوي سالي خوش و فلان و بهمان رو داشته باشي براشون!حالا خوبه من هنوز خيلي ها رو نميشناسم ديگه واي به حال بقيه..!

*

دختر ها خيلي "خل" هستند!

باور كن جدي مي گم.حاضرن همه زندگي شون رو براي كسي كه بهش علاقه دارن و فكر مي كنند كه اون هم دوستشون داره بذارن.

سعي خودم و كردم كه براي يكي از بچه هاي بيمارستان اين مطلب رو توضيح بدم. چون نمي خواستم وقتي شازده پسر محترم بعد از مرحله دوستي به جاي اينكه بياد جلو و دستش رو بگيره باهم برن دنبال زندگيشون، راهش روگرفت و تنها رفت ،خيلي تو ذوقش نخوره!(چون از چيزايي كه تعريف مي كرد به نظر نمي اومد كه اونقدر ها هم دوستش داشته باشه ولي اين رفيق ما نمي خواست ببينه!)خيلي دوست داشتم بهش مي گفتم كه بابا پسرا خيلي موجودات بيخودي هستند( حالا بهت بر نخوره واقعيت تلخه!) الكي خودتو وارد رابطه هاي الكي نكن!اون قدر اين همه محبت تو رو نميفهمه و گرنه به جاي ...! ولي خوب نشد برا همين ول كردم. اصلا هر جور دلش مي خواد فكر كنه به من چه!
*

باز يه سال گذشت و ما رفتيم خونه عمو ابنا! من دوتا پسر عمو دارم كه عمرا دوميش رو هيشكي نداره.اگه خاطرتون باشه پارسال هم نوشته بودم ازشون!باز "فواد" اومد اصرار، اصرار كه پاشو بازي كنيم هي من مقاومت مي كردم كه مثل پارسال آبروم نره( بسكه با اين قد و قواره از اين اتاق ميدويدم اون اتاق و خونه رو گذاشته بوديم رو سرمون) ولي اخه كي مي تونه وقتي فواد با اون چشم هاي خوشگلش بهش اصرار مي كنه از خدا خواسته قبول نكنه و بهش بگه نه! رفته برام يه بسته دو هزاري نو آورده ميگه" بيا اينم عيدي(ميبيني تروخدا به رشوه ميگه عيدي!)ببخشيد كه لاي قرآن نيست!"خلاصه اين شد كه دوباره قايم موشك و بالا بلندي بازي كردم آي فاز داد!
*

13 فروردين( سيزدهم بود ديگه؟!) روز تاسيس بلاگ رو به همه نويسندگان قديم و جديد و مخصوصا به خوانندگان گرامي! پيشاپيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم!

(قبلا هم گفتم از تولد بازي برا وبلاگ خوشم نمياد ولي خوب برا خالي نبودن عريضه بد نيست!)
*

دوست دارم جمله پست پايين رو بخونم سال تو مبارك!

يعني همين جوري نوشته شده ولي غرض چيز ديگه اي بوده و مهم هم فكر و نيت آدم هاست!

چقدر خوب ميشه امسال،سال تو باشه، سال من!

فكر كن!سال 86، سال اكسيژن، اكسيژن بانو!

*



پ.ن1:فردا روز به امامت رسيدن امام زمان هست هميشه اين روز رو تو دانشگاه جشن مي گرفتيم يادش به خير چه زود گذشت خوشبختانه امسال هم كسي نيست تو دانشگاه كه بتونه چشن بگيره!:دي
پ ن2: از قبل عيد مي خوام در مورد "نشت نشا" بنويسم هنوز كه موفق نشدم
پ ن3: امسال عيد ديدني و عيدي گرفتن برام لطفي نداره
پ ن4:مطلب دوم يكم احتياج به اديت داره.خداييش الانم حالش نيست پس خودتون يه سري فعل ها رو اضافه كنيد، نخواستيد كم كنيد،ويرگول بذاريد...چه ميدونم هر كار خواستيد بكنيد! مهم اينه كه اصل مطلب رو بفهميد كه فكر كنم ديگه اينقدر آي كيو رو داشته باشين!اينم مشق دموكراسي و آزادي در نوشتار براي امشبتون!

پ ن5:صنوبر
پ ن 6:اوووف چقدر حرف زدم!

No comments: