Wednesday, January 17, 2007

امان از...

آهنگ های زیادی هست که من باهاشون رسما حال میکنم! الزاما هم از نظر همه آهنگ های قشنگی نیستن ولی من یهو ( یییهو!) او گوشه کنار آهنگه یه چیزی رو کشف می کنم و دیگه هر دفعه باید اونو بشنوم که حال کنم یا مثلا با ریتمش حال کنم و ....

ولی آهنگهایی که باعث شده در حالت دِپ موقت! ( یعنی در حین گوش دادن به آهنگ) فرو برم خیلی کم هستن، حتی فکر کنم بتونم بشمرمشون...

این همه فک زدیم که بگیم این آهنگ تیتراژ "زیر تیغ" برای من جزو این دسته دومه! دقیق یادمه که هنوز سریال شروع نشده بود ومن از حال و هوای قصه هم با خبر نبودم اما همین که آهنگشو شنیدم توی تیزر های قبل از پخش سریال حالی به حالی شدم! یعنی اولین چیزی که منو تحریک کرد به دیدن سریال همین آهنگ لاکردار بود! واقعا که ای ول! علیزاده چه کردی! ( البته تو همون آهنگ هایی که گفتم میتونم بشمرم یکی دو تاش کار همین استاده! فکر کنم سلیقه دپ من دستشه!)

پس نویس!

الان یهو ( بازم یییهو!) یاد این افتادم کی دیگه غیر از من با این حال می کنه؟ ( اگه شنیده باشه البته!):

"تمام ناتمام من با تو تمام می شود.

شاعر بی نام و نشان صاحب نام می شود.

تمام من به نام تو شعر دوباره می شود.

بند سکوت کهنه ام چهار پاره می شود.

تمام نه تمام نه ! که جام ناتمام لب ریخته ام .

تمام نه تمام نه ! که نا تمامی از تو آویخته ام."

هیچکی؟ نبود؟ چه خوب!

No comments: