Tuesday, April 6, 2004

به نام خدا

سلامي چو بوي خوش آشنايي .... بر آن نوه هاي ميرزا علي

از اون جا که قرار شد هر کي خودشو معرفي کنه منم اين هارو نوشتم:
من در روز ۵/شهريور/۱۳65ه.ش. مصادف با ۲۰/ذي الحجه/۱۴۰۶ه.ق. در ساعت ۱۲:۲۰ و سر اذان ظهر اين دنيا رو با نور خودم منور کردم (!!). مامانم ميگه که من از همون اول خيلي باحال بودم. الانم که ديگه همتون همينو ميگين.
اولين برخورد من با اين شيئ عجيب که جلوش نشستين يعني کامپيوتر برمي گرده به قبل از دوران دبستان من که با بابام به ادارشون رفتيم . اولين بازي که با کامپيوتر کردم prince بود(‌يادش بخير).از همون موقع شدم خوره ي کامپوتر تا الان که داريد مي بينيد.
اولا خيلي بچه مثبت بودم و به حقوق همه احترام مي گذاشتم اما تازگي شدم هکر . اگه خواستيد مي تونم بعدا يه کمي از اونو رو اين بلاگ هم بذارم.
اما الان سال سوم دبيرستانم براي همين ممکنه ساله ديگه خبري از من تو اين وبلاگ نباشه. پس اين نوشته ها رو قدر بدونين و با آب طلا بنويسين. جا داره ياد کنم از رفيقمون محمد که هر روز پشت دانشگاه و ميله هاشو مي گيره و اشک مي ريزه. نا گفته نماند که از بس ....زده قيافش شده مثل کتاب و همه چيزو مثل چهار تا گزينه مي بينه . آخه امسال پيشيه.
فکر کنم همين قد بس باشه. از حامد هم تشکر مي کنم.( داره مشهور ميشه ها)

يا حق!
محمد حسين

No comments: