Monday, April 5, 2004

سلام
به
همه دوستان وفرزندان وعروسها دامادها وسرانجام نوادگان مرحوم حاج میرزا علی انتظاری (که هر چه داریم ابتدا ازخدا و بعد از اوست.)
من مصطفی انتظاری فرزند اول پسر ما قبل آخر و عروس آخر حاج میزعلی (البته حاج میرزا علی انتظاری) هستم. (هر کی معنی این جمله رو فهمید به خودم هم بفهمونه) میگن که دانشجو شدم. (سال اول) (رشته و اینا بماند بدا میگم) و اینجایی که بعضی وقتا میرم میگن که دانشگاه است..! جای خوبیه خلاصه و میگن که به درد آینده آدم میخوره.

حالا یکمی جدی بشم : (اهم) من 2 تا چیز رو خیلی دوست دارم. اولا صداقت دوما منطقی بودن. چون فکر میکنم که بدون این دو تا هیچ حرفی یا نظری ارزش نداره پس از منطق و راستگویی خوشم میاد... اینو واسه این گفتم که در روابط آینده که با خا داریم راحتتر باشم و خلاصه بدونین من تو دوستیم چی میخواهم... و فکر میکنم که این 2 تا مهمنر از بقیه خواسته هام باشن...

باز یکمی جدی تر: (اهم اهم) وظیفه خودم میدونم که از حامد عزیز برای راه اندازی و پیشنهاد این وبلاگ تشکر کنم..
از بقیه هم خواهش میکنم که با این بنده خدا راه بیان و به حرفش گوش کنند و پیشنهادهای جالبشون رو بهش بگن...

حامد دوست داریم
مخلص همه برو بچ
MASTER MOSTAFA

No comments: