Saturday, April 10, 2004

شکلک‌های یاهوی این بغل یه خورده مشکل دارند، دقیقا نمی‌دونم مشکل از کجاست ولی یه حدس‌هایی می‌زنم. سرعت بارگذاری صفحه رو هم خیلی آوردن پایین، فعلا برشون می‌دارم.

به بهانه سوال مصطفی من یه چند تا توضیح کوچولو بدم.
وبلاگ‌ها از تولیدکننده‌های محتوی فارسی در اینترنت هستند. سعی کنیم تا آنجا که مقدور است به تولید محتوا بپردازیم، ته تکرار و یا ترجمه.
برای همین از همه خواهش می‌کنم از کپی کردن مطالب از بولتن‌ها، گروه‌ها، کتاب‌ها و... برای استفاده در وبلاگ، تا آنجا که ممکن است جلوگیری کنند. اگه قصد معرفی، تحلیل موضوع یا استفاده از مفهوم نوشته‌ای رو دارید قسمتی از متن رو اینجا تایپ کنید و به بقیه متن لینک بدید. اگر هم مطلب مورد نظر تو اینترنت وجود ندارد، مرجع را معرفی کنید.

فارسی را به شدت پاس داریم. از غلط‌های تایپی و نگارشی و زبونم لال املائی در متن به شدت پرهیز کنید.

اینها اصلا سخت نیست. عوض کردن عادت‌های غلط در ابتدا همیشه سخت است ولی لازم. اجازه بدین عادت‌های غلط رو عوض کنیم. یه خورده تنبلی و گ... (آهان! قحش هم اصلا ندید زشته بابا!!) رو بزار کنار درست می‌شه!!

نظرخواهی هم یواش یواش راه می افته. به نظرتون بهتره نظر خواهی رو یه جوری تنظیم کنیم که برای هر متنی که می‌خواهیم نظرخواهی رو فعال کنیم یا نه همه مطلب‌ها فله‌ای نظرخواهی داشته باشه؟

از مطالبی که می‌نویسید که نسخه هم پیش خودتون نگه دارید، حداقل تا زمانی که مطمئن بشید به طور کامل و بدون مشکل روی سایت رفته باشه.

کنفرانس آن‌لاین: پس فردا یک‌شنبه 23 فروردین ساعت 9 شب. هر کی آن‌لاین بشه من دعوت‌ش می‌کنم.
اقا آره ساعت 11 خیلی بهتره! پس قرار می شه ساعت 11! هر کی میاد تو نظر خواهی بگه. اگه به حد قابل قبولی نرسیدکل جریان رو کنسل می کنیم.

No comments: