Sunday, April 4, 2004

اینجا قراره چه خبر باشه؟

والا قرار خواستی من تو ذهنم نیست.
1 یا 2 ماه پیش بود. مونا و سارا خونه ما بودن. هوا تاریک شده بود و بارونی. می خواستن برن خونشون که نمی دونم چی شد افتاد گردن من که برم برسونم شون. منم باید میرفتم جایی که نزدیک خونه آنها بود. خوب برای اینکه تو بارون تنها نرن و من هم پیاده، باهاشون همراه شدم. خلاصه همین طور تو راه که داشتیم می رفتیم ایده یک وبلاگ دسته جمعی به ذهنم رسید. البته قبلا یک مقدار فکر کرده بودم ولی خوب، اصل موضوع وبلاگ دسته جمعی فامیلی تو راه، فکر کنم تو سهروردی بود که به ذهنم رسید. به اونها هم گفتم با استقبال روبرو شد.
این جوری ایده اولیه اینجا به ذهنم رسید. موند تا الان.

قرار نیست من بگم اینجا چی باید نوشته بشه. فوقش قرار می گذاریم چی اینجا نوشته نشه!!
اصلا شاید نظر بر این بشه که نویسنده ها محدود به نوه ها نشن! هر چی همه تصمیم بگیرند.
اگه دسته جمعی تصمیم نگیریم اون وقت من خودم تنهایی تصمیم می گیرم. به نظرم جلسات خونه خاله جای مناسبی برای صحبت سر این موضوع باشه.

از قابلیت های بلاگ اسپات اینه که هر کسی می تونه به اسم خودش تو همین وبلاگ بنویسه. و فقط به نوشته های خودش دسترسی داشته باشه.
یه خورده این تنظیماتش مونده. انشاا... زودتر اینها هم تکمیل بشه و بقیه هم بتونند شروع به نوشتن کنند.

فعلا، سارا، مونا، مصطفی و معصومه برای همکاری اعلام آمادگی کردند.

No comments: